• (Android/iOS) MOD-MASTER for Minecraft PE خدا موڈ کو فعال کریں

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MOD-MASTER for Minecraft PE ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MOD-MASTER for Minecraft PE IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ خدا موڈ کو فعال کریں ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ MOD-MASTER for Minecraft PE 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ایپ بہت اچھی ہے لیکن مجھے ایک بڑا مسئلہ درپیش ہے۔ جب بھی میں موڈز کو آن کرتا ہوں، میری دنیا لوڈ نہیں ہوگی..

    جب تک "رنگین بٹن" ٹیکسچر پیک کو ٹھیک نہیں کیا جاتا ہے یہ 2 ستارے رہے گا۔ اس پیک نے میرا کھیل توڑ دیا! مجھے یہ پسند نہیں آیا اس لیے میں نے اسے اپنے ڈاؤن لوڈ کردہ ٹیکسچرز سے ڈیلیٹ کر دیا، میں نے مائن کرافٹ سے ڈیلیٹ کر دیا ہے اور گیم کو دوبارہ انسٹال بھی کر دیا ہے لیکن یہ اب بھی وہیں ہے حالانکہ یہ کسی بھی ایپس میں نظر نہیں آتا اور نہ ہی میرے فونز کے اسٹوریج میں! اس ٹیکسچر کو ٹھیک کریں یا ڈیکوریشن ٹیکسچر پیک کے ساتھ اسے گیم سے مکمل طور پر ہٹا دیں۔

    یہ دراصل ایڈ آنز انسٹال کرنے کے لیے ایک بہت اچھی ایپ ہے صرف مسئلہ یہ ہے کہ کچھ ایڈ آنز مائن کرافٹ پر ظاہر نہیں ہوئے جیسے ایڈون نے مجھے ٹیکسچر نہیں دیا۔

    Speed Hero: Superhero Games Aventură qqp

    یہ کھیلنا الجھا ہوا ہے جب میں اس میں شامل ہوا تو میں نہیں جا سکتا کسی سرور میں شامل ہوں جیسے ؟؟؟ میں 2 کی درجہ بندی کرتا ہوں کیونکہ یہ میرے لئے ٹوٹ سکتا ہے۔

    حیرت انگیز! اگر آپ پرو موڈنگ ایپس چاہتے ہیں تو اس کا انتخاب کریں! مجھے اس ایپ سے چیزیں اٹھانا اور اسے اپنی مائن کرافٹ کی دنیا میں ڈالنا پسند ہے، اور جب کسی وجہ سے مائن کرافٹ میں موڈز شامل کیے جاتے ہیں تو وقفہ اکثر نہیں ہوتا ہے... الجھا ہوا، لیکن زبردست۔


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :